If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако пробваш с 3-та скорост от 60км/ч и пет дебитомера и ламбди да смениш пак няма да дадеш задоволителен резултат. Пробвай всичката гас от 2-ра на 60км/ч, после преди лютеницата 3-та до 160 и засичай Или свикваш да караш атмосферка, или взимай дизел.
Повярвай ми никакъв мит няма да разбиеш...Бях се пускал с CLK 200 Kompessor 163 коня с повредена ламбда и го биех чак аз не вярвах...Той тогава се ядоса и след 3 дена беше с нова ламбда и какво мислише се случаваше по 3-4 коли всеки път, което си е нормално Затова че определено ще има ефект
Ще видим колега ще видим , но виж този пич е бил с повредена която може би е давала някакви тотално глупави стойности и тотално го е спушил, аз съм с откачена ламбда , която мисля , че сега пуска някакви дефаулт стойности и не са чак толкова зле...
---------- Post added at 20:12 ---------- Previous post was at 20:11 ----------
Ако пробваш с 3-та скорост от 60км/ч и пет дебитомера и ламбди да смениш пак няма да дадеш задоволителен резултат. Пробвай всичката гас от 2-ра на 60км/ч, после преди лютеницата 3-та до 160 и засичай Или свикваш да караш атмосферка, или взимай дизел.
Ми тък като има не съответсвия в километража с гпс смятам да тествам така 2ра 50 км/ч газ до ламарина 7к 3та 7к 4та и на 170 спирам...
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Ще видим колега ще видим , но виж този пич е бил с повредена която може би е давала някакви тотално глупави стойности и тотално го е спушил, аз съм с откачена ламбда , която мисля , че сега пуска някакви дефаулт стойности и не са чак толкова зле...[COLOR="Silver"]
Дали е повредена или откачена няма абсолютно никакво значение.Когато ЕКУ отчете грешни стойности от ламбда сондата минава в сервизен режим и ползва друга карта за образуването на сместа(сервизна).Така като чета темата имам чувството,че и има нещо на колата,ама това ще се разбере само и единствено когато някой,който е карал 2.0 ТС се качи на твоята и види на какво е способна или се направи тотална ревизия на двигателя.Намери някой колега с 2.0 разменете си колите и виж как е с някоя,която е сигурно на 100%,че е наред
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Дали е повредена или откачена няма абсолютно никакво значение.Когато ЕКУ отчете грешни стойности от ламбда сондата минава в сервизен режим и ползва друга карта за образуването на сместа(сервизна).
Не Знам,че като е повредена ЕКУ минава в сервизен режим.Когато е откачена не би трябвало да подава никакви данни=>ЕКУ няма от къде да вземе информация за сместа и да минава в сервизен режим или просто да визма инфо само от другите датчици.Явно съм в грешка някъде и ще се радвам да разбера как е точно
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Дали е повредена или откачена няма абсолютно никакво значение.Когато ЕКУ отчете грешни стойности от ламбда сондата минава в сервизен режим и ползва друга карта за образуването на сместа(сервизна).Така като чета темата имам чувството,че и има нещо на колата,ама това ще се разбере само и единствено когато някой,който е карал 2.0 ТС се качи на твоята и види на какво е способна или се направи тотална ревизия на двигателя.Намери някой колега с 2.0 разменете си колите и виж как е с някоя,която е сигурно на 100%,че е наред
Нямам много възможности само 2ма знаех от тука , които имат 2.0 ТС единия сложи 2.0 20в турбо , а другия е на газ и незнам дали има смисъл като немога му кажа на човека сложи ся бензин карай я 2-3 дни да се отпуши , че да правим база...
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
Не Знам,че като е повредена ЕКУ минава в сервизен режим.Когато е откачена не би трябвало да подава никакви данни=>ЕКУ няма от къде да вземе информация за сместа и да минава в сервизен режим или просто да визма инфо само от другите датчици.Явно съм в грешка някъде и ще се радвам да разбера как е точно
Ми да ти кажа колата върви малко по-добре с откачена ламбда отколкото с развалена , затова и казах на колегата живко , че първо изобщо незнам как действа екуто на мерцедеса , но определно с читава ламбда и с откачена няма да има разлика , защото ако има аз накрая ще дам 8.6 секунди от 0-100 с 2ма човека в колата ....
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Нямам много възможности само 2ма знаех от тука , които имат 2.0 ТС единия сложи 2.0 20в турбо , а другия е на газ и незнам дали има смисъл като немога му кажа на човека сложи ся бензин карай я 2-3 дни да се отпуши , че да правим база...
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
Ми да ти кажа колата върви малко по-добре с откачена ламбда отколкото с развалена , затова и казах на колегата живко , че първо изобщо незнам как действа екуто на мерцедеса , но определно с читава ламбда и с откачена няма да има разлика , защото ако има аз накрая ще дам 8.6 секунди от 0-100 с 2ма човека в колата ....
Ми да ти кажа колата върви малко по-добре с откачена ламбда отколкото с развалена , .
Незнам какво те учудва?
Данните от тази сонда са ключов елемент при смесообразуването. А пък от правилното смесообразуване зависи правилната работа на двигателя и съответно и "вървенето". Много ясно, че като нямаш правилно смесообразуване, няма и как да ти върви колата така както трябва. Когато "забие" сондата, ECU-то си чете от нея грешните данни и не минава в сервизен режим. Като я откачиш, това е все едно ти е повредена ламбдата и компютъра тогава влиза във въпросния сервизен режим и чете от една таблица някакви усреднени стойностти. При този случай е съвсем нормално и да ти върви повече колата отколкото при включена сонда, обаче няма как да върви като кола с изправна сонда. Това за жалост е простата истина.
у
Незнам какво те учудва?
Данните от тази сонда са ключов елемент при смесообразуването. А пък от правилното смесообразуване зависи правилната работа на двигателя и съответно и "вървенето". Много ясно, че като нямаш правилно смесообразуване, няма и как да ти върви колата така както трябва. Когато "забие" сондата, ECU-то си чете от нея грешните данни и не минава в сервизен режим. Като я откачиш, това е все едно ти е повредена ламбдата и компютъра тогава влиза във въпросния сервизен режим и чете от една таблица някакви усреднени стойностти. При този случай е съвсем нормално и да ти върви повече колата отколкото при включена сонда, обаче няма как да върви като кола с изправна сонда. Това за жалост е простата истина.
Като я сменя ще видим колега , значи като цяло какво ли не не правих по тази кола и не тръгна така както иска затова и вече реагирам така предобедено
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Като цяло колата си върви много добре в момента , харесва ми как дърпа , върви много по-добре от преди , а още е със стара ламбда(откачена) , като цяло май , ако не ти върви мн мн колата , сменяш свещи, правиш правилно зацепване , и оправяш дебитомера ако не е на макс, не мисля , че ще даде разлика след ламбда сонда, единственото което ще подобри е разхода , защото сега гори бая. Та като гледам моят проблем го разреших поне така мисля
Поздрави.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Ами смени си и ламбдата, за да ти падне и разхода и тогава вече истински ще те кефи колата.
Просто досега толкова време докато и намеря болежките на колата , че ме е яд , ама така е то в провинцията няма много майстори , които да разбират проблемите на италянските коли и ме въртяха мн , сега си я карам количката с голям кеф , ще се смени ламбдата , после 1 чип и 1 шайба и ....
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
В крайна сметка къде беше проблема? Не беше зацепена правилно ли?
Зацепването не съм го проверявал, просто колата тука докато имаше сняг поседя 1 седмица , изкарах я и върви!! Нензам най-вероятно нищо и няма на количката , все пак 0-100 9.9 секунди с откачена ламбда и също 17ки джанти е добър резултат според мен, гледам колегите с 2ки дават 9.4 , пък и старта може да не ми е бил мн добър макар че , тръгна доста добре колата, ми като цяло аз зацепване съм правил отдавна , смених и свещите с денсо, смених дебитомера и маркуча след него. Тия дни ще я замеря от 60-160 , като ще тръгна на 2ра от 50 км/ч с пълна газ до 7к оборота на всички предавки и ще пиша резултата и после след ламбдата да видим дали има подобрение...
Comment